Archiwum dla Lipiec, 2016

Testowanie ..darmowe próbki o tym z kąt ich czerpać .

Jest wiele stron na których można testować produkty bądź zamawiać darmowe próbki . Ja przedstawię wam te kilka sprawdzonych z którym testowałam bądź coś otrzymałam .  Jak wiadomo nie jest łatwo coś dostać , chociaż jak czasem patrzę jakie ludzie mają szczęście to zazdroszczę , chyba taka ludzka natura . A więc do Sedna …

Pierwsza strona z którą mam przyjemność współpracować jako ambasadorka to Streetcom .Miałam możliwość testować kosmetyki dla dzieci Firmy Allerco. Paczka była duża ,sporo próbek dla znajomych .Każdy kto bierze udział w Kampanii ma jakieś zadania .Głównym zadaniem jest raportowanie rozmów z innymi ludźmi , opisanie ich reakcji i oczywiście czy nam produkt się sprawdził . Prócz tego mamy do udostępnienia różne grafiki i publikowanie na portalach społecznościowych zdjęć które udokumentują nasz udział w danej kampanii .Polecam bo warto fajna strona i każdy ma szansę   , ja mam nadzieję że to nie myła moja jedyna kampania na tej stronie :)

pobrany plik

Kolejna strona to Trnd.pl  tu mam już II kampanie , pierwsza była śmietana Zott naturalna a teraz Pieluszki Pampers Active baby -dry , tak samo ważne jest raportowanie i zdjęcia , wszystko tak samo , każda kampania niesie ze sobą mnóstwo wrażeni i wspomnień .

pobrany plik (1)

Następna to EverydayMe miałam przyjemność testować produkty marki Aussie  mmm . super przygoda oczywiście paczuszka fajna i dla znajomych sporo prezencików było , tak samo raporty , opinie i zdjęcia :)

PG_logo_GB

I już ostatnia z którą mam przygodę to Rekomenduj.to Miał od nich super chusteczki Colour Catcher  do prania , znajomi prze szczęśliwi że i tyle dla nich się znalazło prezentów :)  oczywiście raporciki się pisało , zdjęcia pstrykało .. pobrany plik (2)

Testujemy nie tylko po to żeby dostać coś za darmo , no może po nie kąt też . Ja osobiście lubię się dzielić nowościami , a dzięki takim testowaniom mam możliwość sama poznać nowość na rynku , i bez wciskania kota w worku śmiało mogę polecać przetestowany produkt bądź go odradzić :)

 

 

Czym zmywacie makijaż ,chusteczki ,mleczko a może płyn micelarny?

Hej , chyba większość z nas czasem robi makijaż na twarzy , no i bardzo dobrze trzeba trochę się wypięknić. Niestety przychodzi ten moment kiedy trzeba zmyć wszystko z twarzy i tu jest pytanie czego używacie ?  Ja zazwyczaj używałam zwykłych mokrych chusteczek nawet nie były przeznaczone do demakijażu , nawet się sprawdzały :)  Od jakiegoś czasu używam  płynu micelarnego firmy Garnier i muszę przyznać jestem bardzo zadowolona . Płyn ma za zadanie nie tylko zmyć makijaż ale także  oczyścić oraz wymatować . Tak działa twarz jest gładsza i matowsza i oczyszczona i makijaż też super schodzi :) Płyn jest bardzo wydajny i ma przyjemy zapach . To tak o de mnie że jeśli ktoś się zastanawia nad zmianą kosmetyków do demakijażu to ja jak najbardziej polecam Garnier płyn micelarny  ”Czysta skóra” rewelacja

Garnier i makijaż znikł :)

„Osunięcie ” dziecka . Prawda czy Mit ..

„Osunięcie ” to nic innego jak po prostu przemieszczenie , przeskoczenie jakiegoś stawu u dzieciątka które jest bardzo ruchliwe , bardzo często dziecko samo może się osunąć co później sprawia mu dyskomfort ,nie chce jeść , marudzi . To są Opowiadania starszych babek i nie tylko bo i takie 40 letnie wierzą . Mam Ciocię która się nauczyła sprawdzać czy dziecko się nie osunęło . Jej córka jak była mała to potrafiła leżąc w łóżeczku tak się nie fortunnie  przekręcić , że zaraz coś jej wyskakiwało . Podobno osoby które były osunięte i się im nie pomogło mają widoczny garb na plecach bądź na klatce piersiowej . Tak więc

Wczoraj uległam mamie i pozwoliłam przyjechać Ciotce i sprawdzić czy niby moja O nie jest „osunięta ” takie niby zabobony . Moja O. ma jakiś guzik na pleckach pod łopatką , byłam z tym u lekarza to delikatnie mi powiedział, że tam nic nie ma i że to moje wyobrażenia . No sory ale tam coś jest i to widać gołym okiem , mama bała się że mała się „osuneła” taki wiercioch z niej . Ciocia przyjechała przemierzyła ..(najpierw potrzebowała nie uciągającej się ściereczki którą zwinęła, moją O położyła i sprawdziła czy łokieć dotyka się z kolankiem na krzyż , ściereczkę położyła pod łokcie i zaznaczyła odległości później sprawdziła czy odległość łokci jest taka sama jak szerokość klatki piersiowej  ) powiedziała że osunięta nie jest i nie była , kto chce niech nie wierzy w takie rzeczy ,ja osobiście też sceptycznie podchodzę do tych rzeczy typu ale chociaż wiem że w tym kierunku jest ok. Teraz pozostaje mi szukać innego lekarza który zauważy to zgrubienie na pleckach . .

pobrany plik (4)

0_0_0_1449261552_middle

Cierpliwość ..super moc której się uczymy ..

Czas drzemki 6 min … masakra tak właśnie moje dziecko dziś spało . Ponowne usypianie niestety na rękach nie przynosiło większego skutku . Dobrze że w zanadrzu jest jeszcze Babcia ,:) która w razie co zawsze chętnie uśpi . Narzekam i raczej bd narzekać bo za bardzo małej na wszystko pozwala ps: szkoda że dla mnie nie była taka łaskawa :P Ale jak ona mówi podobno  wnuki kocha się bardziej , ciekawe.

Koniec końców Moja O. smacznie śpi uśpiona przez babcie czyli jakieś 30 -45 minut mam z głowy , w tym czasie muszę pomyśleć o obiedzie dla mojej Rodzinki . Standardowo mąż zapytany co zjesz ? odpowie  cokolwiek  a jak coś zaproponuję to to nie bo to bo tamto i weź bądź tu mądra . Cierpliwość jak wiele jej potrzeba gdy się jest mama i żoną , nikt nie mówił że będzie łatwo ehh. Od przyszłego tygodnia prawdopodobnie zostaję sama z moją O. bd się działo ,chyba najbardziej przeraża mnie fakt ty rannych pobudek o 6 i godzina 7 od razu na dwór .. No cóż takie życie trzeba się przeprogramować . Kolejne wystawienie mojej cierpliwości na próbę jest w tedy kiedy próbuję dać córce obiad … właśnie próbuję , bo po 2 łyżkach odmawia (czy ja na prawdę tak źle gotuje ) . :) chyba nie ,dam ją na wstrzymanie zgłodnieje to będzie jeść . Tak więc Moja Cierpliwość cały czas się kształtuje i jest wystawiana na próbę

0_0_0_1449261552_middle

Pampers Acive Baby-dry ??? działa ??

Kolejny Tydzień z Pieluchowaniem w roli głównej , czy się sprawdzają ? U nas jak najbardziej i chyba zostaniemy już przy tej marce , model może z czasem ulegnie zmianie ale chyb a zostaniemy z marka Pampers . Powiem wam tak szczerze jest wiele opinii o pieluszkach  że uczulają i chyba tylko dla tego nie korzystałam z nich wcześniej bo po prostu się bałam . Traf chciał że wypełniłam ankietę na  http://www.trnd.com/pl/  i dostałam się do Kampanii Pampers Activ Baby – dry . Paczka którą dostałam była mega , jedna duża paczka Pampersów 58 szt. i 15 paczek testowych dla rozdania znajomym a w takiej paczuszce po 2 pieluszki .  Testowanie zaczęte  ja w szoku że takie cienkie

,dziecko zachwycone z tylu szeleszczących paczuszek na raz . Pierwsza założona pieluszka i moje reakcja WOW , to działa . Każdą koleją pieluszką coraz bardziej przekonywałam się do pieluszek marki Pampers , obserwowałam wygląd pupy mojej Córci i nie zauważyłam podrażnień czy krostek , wręcz przeciwnie wcześniej powstałe podrażnienia wygoiły się .  Polecam pieluszki Pampers w swoim przypadku Pampers Active Baby -dry ..Pampers Active Baby dry

czwartuniu czy piątunio dla mam to nie ma znaczenia.

Środa czy czwartek a nawet ten Piątunio dla nas Mamusiowych to nic nie zmienia , my nie mamy wolnego w weekendy , no ale przecież my jesteśmy na „urlopie” macierzyńskim ehh niezły urlop.

Obowiązków więcej niż bez urlopu. Dziś udało mi się posprzątać w moim królestwie :) jestem dumna z siebie . Obiad ugotowany jeszcze żeby było go komu jeść , Córka chyba nadal na diecie i tylko parówki i naleśniki .. Męża nie ma , gdzieś coś od rana w pracy . Tak więc jesteśmy skazane na siebie :) i nawet odpowiada nam ten układ . Moja mała maruda ma drzemkę ale pewnie zbliża się jej koniec, tak więc trzeba będzie zorganizować dla niej czas.

 

Właśnie właśnie , drogie mamy jak organizowałyście czas swoim maluchom takim 10 miesięcy? Nie które z was są bardziej doświadczone , ja jestem jeszcze żółtodziób i nie powiem bo czasem jest ciężko , muszę nauczyć się cierpliwość bo chyba na tym urlopie jest bo potrzeba bardzo dużo. tak więc dziś dzień upalny ale pracowity , chociaż sprzątnie mi zeszło jeszcze tylko prasowanie czego chyba dziś już nie dokonam. Moja super moc się na dziś skończyła .images-3.jpg

Wieczorne przemyślenia , podsumowanie dnia ..

Przychodzi ta chwila kiedy masz czas tylko dla siebie i co robisz ? chcesz iść po prostu spać . Cały dzień jest tak męczący że myślisz tylko żeby w końcu się położyć . Dziś dowiedziałam się Ciekawych informacji o  czymś takim jak OZE wiecie co to ?

Odnawialne źródła energii , jako że również chce dbać o świat w którym mieszkam i o środowisko  w którym bd się wychowywać moja córka postanowiliśmy z mężem  zamatować sobie Kolektory  słoneczne , a Co poco palić w piecu jak można wykorzystać  naturalne  źródła energii jakim jest słońce . W związku z tym byłam dziś na spotkaniu , które dofinansowuje takie przedsięwzięcie. Koszt takiej instalacji to około 18 000  sporo . Jeśli się uda i Gmina wejdzie z tym projektem to uda nam się otrzymać 80% dofinansowania było by super .. Tak więc zachęcam was do dbania o nasze środowisko nam może juz wiele to nie da ale nasze dzieci i wnuki na pewno skorzystają .

oze

Intensywne nawilżenie twarzy ? tylko z Miraculum AQUA

Każda z nas bądź większość wie jak ważne jest nawilżenie skóry , w szczególności tej najbardziej narażonej na rożne warunki. Tym miejscem jest Twarz skóra na twarzy jet narażona na różne czynniki , słońce , wiatr wysuszają skórę , używamy różnych kosmetyków nie koniecznie sprzyjającym skórze ponieważ zatykamy pory . Spotkałam na swojej drodze krem z którego jestem bardzo zadowolona . Dostałam go do przetestowania na Facebooku od BeautyTester.

.Krem jest Super ,faktycznie intensywnie nawilża stosuję krem 5 dzień i rewelacja skóra jest miękka i bardzo nawilżona ,do tej pory nie używałam kremów do twarzy więc po zastosowaniu tego kremu widzę dużą różnicę w wyglądzie skóry ,jest gładsza i od razu młodziej wygląda i zdrowiej ,jedyny minus to jak ktoś ma wrażliwe oczy tak jak ja i nałoży zbyt blisko oczu to oczka mogą łzawić i piec więc lepiej omijać bardziej okolice oczu . Zapach rewelacja delikatny i przyjemy ,konsystencja lekka puszysta i kremowa wchłania się bardzo szybko i nie zostawia uczucia lepkości . Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie można zobaczyć w tak krótkim czasie po codziennym stosowaniu kremu . Dodatkowy + jaki ma krem to że posiada filtr SPF 15 dzięki czemu jeśli zapomnę posmarować się innym kremem z filtrem ochronę mam zapewnioną zawsze dzięki kremowi Miraculum AQUA do codziennej pielęgnacji na dzień .

Jak najbardziej polecam ten krem Intensywne nawilżenie tylko z Miraculum  AQUA  :)

pol_pl_MIRACULUM-AQUA-PLUS-KREM-INTENSYWNIE-NAWILZAJACY-NA-DZIEN-50ML-40478_1

Lenor Unstoppables ??? Jak płukać to z Lenorem?

Hej ,na EverydayMe czuć nową super kampanie :) a dokładnie chodzi o nowość Lenora z opisów wydaje się kuszący i świetny . Chciała bym go sprawdzić na własnych ubraniach . Ankieta zgłoszeniowa wypełniona więc nie pozostaje nic innego jak tylko czekać . Ajaj ale bym się cieszyła jak by się udało , przydało by mi się takie cudeńko w domu do Prania ..

pobrany plik (3) PG_logo_GB

Wyszczuplanie ,Ujędrnianie -pomocny krem ?!? -efekty ?

Jak większość kobietek staram się udoskonalać swój wygląd, tu poćwiczę ,tam zjem coś zdrowego ale nie zapominam także o innych środkach pomocniczych a mianowicie o kremach ,olejkach , balsamach wszystko to co możemy kupić żeby się wspomóc bądź tylko tak myśleć .

Osobiście używam 3 kremu ale nie dla tego że tamte były złe ,chyba chciała bym efekt od razu po zastosowaniu dla tego tak zmieniam a jak wiadomo na efekt potrzeba regularnego stosowania .

Pierwszy krem to Body Diet 24 marki SORAYA  -jest to balsam do ciała (wyszczuplanie i ujędrnianie ) jest to kosmetyk do pielęgnacji całego ciała ,przeznaczony dla osób , które chcą znacząco poprawić jędrność skóry i wymodelować sylwetkę . Zaleca się stosować dwa razy dziennie efekty niby juz po 4 tygodniach .

Ja używam go już od dłuższego czasu ale niestety nie regularnie dla tego może nie widzę większego efektu , balsam super chłodzi (ma formułę z ekstraktem chłodzenia opartą na technologi kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne by ograniczyć komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzić do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę ). Czy nie brzmi to pięknie ? więc podsumujmy :

+ Fajna konsystencja

+ dobrze się rozprowadza

+ fajny efekt chłodzenia ( mi odpowiada nie którym może przeszkadzać)

- trzeba długo i systematycznie stosować na widoczny efekt (bądź brak efektu :/  )

Clipboard

 

Kolejny balsam a raczej Złote serum wyszczuplająco-modelujące .

Jest to luksusowa kuracja redukująca tkankę tłuszczową zainspirowana najnowszymi osiągnięciami światowej kosmetologi i medycyny estetycznej. Innowacyjna formuła , bogata w czyste 24-karatowe złoto oraz unikalną kompozycję składników aktywnych .

za zadanie ma :Wyraźnie zmniejszyć celulit , ujędrnić ,wygładzić nierówności skóry.

Widoczne rezultaty powinny być po 3-4 tygodniach  przy stosowaniu dwa razy dziennie .

jako że krótko stosuje te złote serum nie b się wypowiadać czy działa , tak jak poprzednie zapewnia nam efekt chłodzenia , konsystencja delikatna łatwa do rozprowadzenia delikatny zapach .

ogólna ocena :

+przyjemny delikatny zapach

+łatwość w rozprowadzaniu

+efekt chłodzenia

efektywność brak z mojej strony oceny ponieważ krótko używam ,ale jestem zadowolona jak do tej pory .

ZŁOTE-SERUM-WYSZCZUPLAJĄCO-MODELUJĄCE-drobinki

 

 

I Mój ulubieniec z balsamów  do ujędrniania  to  Dove DermaSpa uplifted+

Balsam nawilżający do Ciała poprawiający elastyczność i jędrność .

Nawilżający balsam łączący satynowy żel i technologię Cell-Moisturisers. Poprawia elastyczność oraz ujędrnienie skóry, otula ciało dając uczucie SPA każdego dnia .

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona , delikatny ,przyjemny , zapach .

Super się rozprowadza ,aksamitny w dotyku ,skóra staje się od razu delikatniejsza .

O efektach ujędrniania poinformuję w późniejszym czasie ponieważ najkrócej używam tego kosmetyku .

45775_218104_360_350_3000

Nie zapominajmy że żaden kosmetyk nie zdziała cudów bez diety i ćwiczeń , samo smarowanie nic nie da . Tak więc pogoda ładna Kochane mamy i dziewczyny ruszamy tyłeczki i dbamy o formę , o swoje ciało , o skórę która jest bardzo ważna .